loading...
سایت پروژه دانلود
پروژه دانلود بازدید : 1 دوشنبه 18 تیر 1403 نظرات (0)

 دانلود کتاب قدرت شروع ناقص پی دی اف به ما میگوید که افراد بسیاری در نتیجه‌ی این خطای فکری، هرگز کار و حرفه‌ی موردعلاقه‌ی خود را شروع نمی‌کنند؛ در حالی که انتظار برای ایده‌آل شدن شرایط اشتباه است و چیزی که نیاز به تغییر دارد، باورهای ما درباره‌ی یک شروع خوب است. درواقع ممکن است که رمز موفقیت در زندگی، در شروع‌های ناقص و غیرایده‌آل نهفته باشد.برای اطلاعات بیشتر کتاب قدرت شروع ناقص جیمز کلیر با سایت پروژه دانلود همراه باشید.

پروژه دانلود بازدید : 1 دوشنبه 18 تیر 1403 نظرات (0)

دانلود کتاب ابله داستایوفسکی pdf یکی از معروف‌ترین رمان‌های فئودور داستایوفسکی است که، داستان شاهزاده‌ای به نام میشکین را  میگوید که درگیر یک ماجرای عشقی می‌شود، اما به دلیل داشتن شخصیتی ساده و اخلاق مدار نمی‌تواند خودش را در برابر انواع دروغ‌ها، نیرنگ‌ها و خیانت‌های جامعه‌ی روسیه ایمن نگه دارد و حوادث مختلفی برایش به وجود می‌آید.برای اطلاعات بیشتر خرید کتاب ابله داستایوفسکی با سایت پروژه دانلود همراه باشید.

پروژه دانلود بازدید : 1 دوشنبه 18 تیر 1403 نظرات (0)

قیمت کتاب راه طولانی خانه

 خلاصه ای از دانلود کتاب راه طولانی خانه:بسیار درباره‌ی اهمیت انتخاب در ازدواج شنیده‌اید. توصیه‌ای که بیشتر به تأیید نظریه شانس در جامعه اشاره دارد؛ در بهترین حالت هم شما آموزش و دستورالعملی دارید که به کاهش ریسک و انتخابی مناسب‌تر منجر می‌شود؛ اما این نظریات و حتی تأکید بر اهمیت انتخاب در ازدواج، خود می‌تواند نتیجه‌‌بخش اما گمراه کننده باشد. این در حالتی است که ازدواج را یک ختم یا شروع (پروژه) بدانید؛ در صورتی‌ که ازدواج قسمتی از زنجیره و سیر زندگی است و هیچ‌چیز برای انسان مهم‌تر از فهم زندگی نیست. شیرینی زندگی در دوران ازدواج می‌تواند دو چندان باشد؛ اما ادامه این شیرینی به فهم شما از زندگی بستگی دارد.

 

پروژه دانلود بازدید : 2 یکشنبه 17 تیر 1403 نظرات (0)

مجموعه آزمون های نمونه دولتی و تیزهوشان نهم به دهم

 کتاب  یک فرصتی استثنایی است برای ورود در جمع دانش‌آموزان مستعد و پرتلاش! کتاب مجموعه آزمون‌های نمونه دولتی و تیزهوشان 1+31 استان، بیش از 2000 پرسش را از آزمون‌های هوش در سراسر کشور، برایتان فرهم کرده است. حتی اگر با آزمون‌های تیزهوشان و نحوه‌ی پاسخ‌دهی به آن‌ها هرگز آشنا نشده‌اید، اصلا جای نگرانی نیست. کتاب حاضر تمام سوالاتی را که در آزمون‌های پیشین ارائه شده است، در اختیار شما قرار داده و با توضیحات جامعی که در پاسخنامه‌ی تشریحی قرار داده، جای هیچ سوالی را برایتان باقی نمی‌گذارد.

قیمت کتاب 31+1 استان نهم به دهم

____________________________

📕نام کتاب:  کتاب مجموعه ازمون های نمونه دولتی و تیزهوشان سی و یک استان + یک

____________________________

🖊️نویسنده: ارش عیوق

____________________________

📃تعداد صفحات: 453 صفحه
____________________________

🏷️موضوع کتاب:درسی و کمک درسی

____________________________

 

پروژه دانلود بازدید : 4 یکشنبه 17 تیر 1403 نظرات (0)

پی دی اف کتاب دیکته شب اول دبستان

آ – ا - ب - ب – د - آب – با – بابا – باد –آباد – داد –بَد –اَبَد - اَدَب – آداب – با اَدَب.بابا آب داد.بادام – دام – ما – آدَم – دَما – آمَد – بَم – بام – بامداد – داماد -مام.بابابادام داد.بابا آمد.باد آمد.بامداد آمد.داماد آمد.داس – سام – اَسب – سبا – سَم – مَسموم – سَما – سَبَد – بَس– سَبَب – سَد – آدامس – اَسباب.سام با سبد آمد.سبا با سما آمد.بابا با داس آمد.بابا با اسب آمد.سود مغرب – غروب – غرب – غصّه – غمگین – غم – غذا – قورباغه.

بیوگرافی کوتاه از اشرف کریمی

اشرف کریمی یکی از نویسنده،مترجم است که نویسنده دانلود کتاب دیکته شب اول دبستان  است.

چرا دانلود کتاب دیکته شب اول دبستان را باید خریداری کنید؟

این کتاب برای اولیایی که به فکر اموزش خوب فرزندانشان هستند بسیار گزینه خوب و مناسبی است. برای خرید کتاب روی گزینه خرید و دانلود کلیک نمایید.

پروژه دانلود بازدید : 1 یکشنبه 17 تیر 1403 نظرات (0)

خرید کتاب خلاقیت تصویری و تجسمی که برای رشته هنر است نوشته سهیل رکنی است. کتاب خلاقیت تصویری و تجسمی pdf شامل مجموعه سوالات کنکور سراسری از سال 88 تا 94 میباشد. در بخش پاسخ‌نامه تشریحی قیمت کتاب خلاقیت تصویری و تجسمی علاوه بر ذکر شماره فصل، صفحه و سایر جزئیات، درسنامه‌ای جامع پیرامون موضوع مورد سؤال ارائه می‌شود که به غیر از پاسخ سوال مربوطه، سعی شده است به بررسی سایر گزینه ها نیز پرداخته شود.برای اطلاعات بیشتر دانلود کتاب درسی خلاقیت تصویری و تجسمی با سایت پروژه دانلود همراه باشید.

پروژه دانلود بازدید : 2 یکشنبه 17 تیر 1403 نظرات (0)

سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش1402

منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش رشته آموزگار ابتدایی: انتشارات نویسندگان آزاد نیز با استفاده از نویسندگان با تجربه و کتاب‌های جامع نمونه سؤالات استخدامی آموزش و پرورش را براساس نمونه سؤالات دوره‌های گذشته و منابع معرفی شده و سرفصل‌های هر رشته آماده و منتشر کرده است. کتاب آموزگار ابتدایی (عمومی و تخصصی) به متقاضی شرکت در آزمون کمک می‌کند با دیدی باز و استفاده از تجربیات افراد آگاه و متخصص آماده شرکت در این آزمون شود.

فهرست مطالب سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش1402:

 

  • نمونه سوالات زبان و ادبیات فارسی

 

  • نمونه سوالات زبان انگلیسی عمومی

 

  • نمونه سوالات انقلاب اسلامی

بیوگرافی کوتاه از زهرا حسینی

مهدی جعفری یکی از نویسنده،مترجم است که  نویسنده کتاب اموز و مترجم کتاب های زندگی عاشق توست ایلیان ماسک و انتقلاب به سبک ارن است.

چرا دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش+pdf را باید خریداری کنید؟

سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 با جواب مناسب افرادی است که می‌خواهند به عنوان آموزگار در مقطع ابتدایی مشغول به کار شوند،و نیازمند سوالات ان کتاب هستند توصیه میشود.

پروژه دانلود بازدید : 1 یکشنبه 17 تیر 1403 نظرات (0)

محمدمهدی اخوان  در دانلود کتاب راهنمای گزینش در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان با جمع اوری سوالات اصلی مصاحبه‌کنندگان این دانشگاه برای پذیرش و به‌نوعی استخدام در آموزش و پرورش، شما را برای عبور موفق از مرحله‌ی دشوار گزینش دانشگاه فرهنگیان و ورود به این موسسه‌ی آموزشی عالی مهیا می‌کنند.برای اطلاعات بیشتر کتاب راهنمای گزینش در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان با سایت پروژه دانلود همراه باشید.

پروژه دانلود بازدید : 2 جمعه 15 تیر 1403 نظرات (0)

خرید کتاب دیکته شب اول دبستان

پی دی اف کتاب دیکته شب اول دبستان ابتدایی نوشته‌ی فاطمه طیار، با تصاویر زیبا و رنگارنگ که دانش‌آموزان اول دبستان  را برای درس خواندن به شوق میاورد به انها این فرصت را می‌بخشد تا الفبای فارسی را با تمرین و تکرار بسیار در خاطر بسپارند.

پروژه دانلود بازدید : 3 پنجشنبه 14 تیر 1403 نظرات (0)

کتاب داستان بدن انسان نوشته دانیل ز لیبرمن، استاد برجسته دیرین انسان شناسی (Paleoanthropologist) در دانشگاه هاروارد، یکی از آثار مهم که همان دانلود رایگان کتاب بدن انسان دانیل و تاثیرگذار در زمینه تکامل انسان و تأثیر آن بر سلامت و بیماری‌های مدرن است. خرید کتاب بدن انسان را بشناسید  با ترکیب  دانش علمی عمیق و نثر روان و قابل فهم، این کتاب را نگاشته. اینکه چگونه تکامل، طی میلیون‌ها سال، بدن ما را برای سبک زندگی شکارچی-گردآورنده سازگار کرده، اما تغییرات سریع و عمده در شیوه زندگی طی هزاران سال اخیر، عدم تطابق‌هایی را به وجود آورده است.برای اطلاعات بیشتر داستان بدن انسان دانیل ز لیبرمن با سایت پروژه دانلود همراه باشید.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 63
  • بازدید سال : 73
  • بازدید کلی : 73